من امروز یک ادم دو روی واقعی رو دیدم و اون ادم رو شناختم خودم نیستم یکی هست که 15 ساله رییسم بود و بهش احساس ارادت می کردم من حتما در حق یکی نامردی کردم که اینطوری در حقم نامردی کرده دارم می سوزم...