سگ قاسم خان

خرید بک لینک
میگویند : روزی سگی داشت توی چمن علف میخورد . سگ دیگری از کنار چمن گذشت . چون این منظره را دید ایستاد. آخر ندیده بود سگ علف بخورد.
ایستاد و با تعجب گفت : " اوی ! تو کی هستی ؟ چرا علف میخوری ؟ "
سگی که علف می خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت :
- " من ؟ من سگ قاسم, خان هستم ! "
آن یکی سگ پوز خندی زد و گفت :
- " سگ حسابی ! تو که علف می خوری ؛ دیگه چرا سگ قاسم, خان ؟ اگر پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز یک چیزی ؛ حالا که علف می خوری دیگه چرا سگ قاسم, خان ؟ سگ خودت باش !

از کتاب " زمستان بی بهار" -- ابراهیم یونسی

آقای بی صدا...

ما را در سایت آقای بی صدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 2:33

صفحه بندی