
من امروز یک ادم دو روی واقعی رو دیدم و اون ادم رو شناختم خودم نیستم یکی هست که 15 ساله رییسم بود و بهش احساس ارادت می کردم من حتما در حق یکی نامردی کردم که اینطوری در حقم نامردی کرده دارم می سوزم...
ادامه مطلب
یه روزی میاد... که دیگه دلت برام نریزه که یادت نیاد تولدِ من، چنده پاییزه هر کدوم از ما، کنار یکی دیگه خوشبخته چیزی که امروز، باورش واسه هر دومون سخته یه روزی میاد، سالی یه بار هم، یاد هم نیایم از گذشته مون، جز فراموشی هیچ چیزی نخوایم از تو فکر ما، خاطرات ما میتونه رد شه بدون اینکه حتی یه لحظه حالمون بد شه فکر نکردن به خاطراتمون رو بلد میشیم می بینیم همو، از کنار هم ساده رد میشیم انگار نه انگار، به من می گفتی: "بی تو نابودم..." انگار نه انگار، یه روزگاری "عاشقت" بودم! می بینیم همو اونم یه جا که ...
ادامه مطلب