آقای بی صدا

متن مرتبط با «کی بهتر از تو» در سایت آقای بی صدا نوشته شده است

کی بهتر از تو؟

  • نیلوبلاگ

    کی بهتر از تو که بهترینی... تو ماه زیبای روی زمینی تو قلب من باش تا که بفهمی... چه دلبرانه به دل می شینی حتی بدی هات بخشیدنی بود... شرم تو چشمات بوسیدنی بود همه حواست جا مونده پیشم...من به کم از تو راضی نمیشم تو جای من باش تا باورت شه ... دیوونه ی عشق تو هستی یا من؟ تو چشم من باش تا که ببینی ...که چشمای تو چه کرده با من بدرقه کردم تنهایی هامو...کسی شنیده شاید دعامو کجا منو این روی ماه تو؟ کجا لبای بوسه خواه تو؟ کی بهتر از تو که بهترینی...تو ماه زیبای روزی زمینی تو قلب من باش تا که بفهمی... چه دل...

    ادامه مطلب